Glasgow (17 juni)

17 juni 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Jean naar Glasgow geweest. Dit is net zoals Edinburgh een van de grootste steden van Schotland. Glasgow is vooral bekend om zijn hoge gebouwen en vriendelijke mensen. Ook de meeste industrie van Schotland komt uit Glasgow. We begonnen de dag in de bus en toen we in Glasgow waren zijn we naar het Nationale Museum van Glasgow gegaan. Dit museum is nog groter dan die van Edinburgh, maar zeker niet mooier. We hebben daar ook nog even koffie gedronken. Vervolgens hebben we onze meegenomen lunch opgegeten in een dichtbijzijnd park. Ook zijn we nog bij de schoonzus van Jean geweest in haar winkeltje. De gehele dag door konden we gebruik maken van de tube, de metro. Heel erg leuke ervaring. Als hoogtepunt van de dag zijn we naar een oud herenhuis geweest. In dat huis hebben ze alles nog intact gehouden van hoe het vroeger was. Hoe ze leefden en waar ze sliepen of aten. Heel interessant. Na dat we daar uitgekeken waren was het alweer tijd om terug te gaan naar de bus, richting Edinburgh.

(dit verhaal was blijven hangen, vandaar dat het zo laat gepubliceerd wordt. Mijn excuses)

1. Agnes:
    23 juni 2017
    Sterkte met afscheid nemen van je nieuwe vrienden en bekenden... het is nu aftellen...
    Tot volgende week !
  2. Veldhoen:
    27 juni 2017
    Hoi Jannemarie,

Volgens mij heb je er een heel mooie tijd opzitten. Mooi dat je ons zo op de hoogte hield van je belevenissen. Jammer dat een stagebezoek er niet inzat! Alvast een goede thuisreis gewenst.