Laatste week stage en weer in Nederland (afsluiting)

27 juni 2017 - Dordrecht, Nederland

De afgelopen tijd is voorbij gevlogen. Ik zit inmiddels alweer in de laatste week hier in Edinburgh. De afgelopen dagen (maandag-dinsdag) ben ik heel druk bezig geweest met het voorbereiden van de sportdag van woensdag. Op woensdag gingen we namelijk naar het Vogrie Park in het noorden van Edinburgh. We hadden diverse competities zoals; zaklopen. sprinten, hordelopen, touwtrekken, discuswerpen, regenlaars gooien, etc. Woensdag was dus een hele intensieve dag. Hierdoor hebben we op donderdag niet veel schoolwerk meer gedaan, maar hebben we vooral geoefend met de toneelstukjes en liederen voor op de afsluitingsavond. Vrijdag kwamen er mensen langs van Amnesty, iets met mensenrechten. Ook heb ik op vrijdag getrakteerd aan de leerlingen. Een wat jongere leerlingen vroeg aan me: 'Oh juf bent u jarig dan?'Na uit gelegd te hebben dat ik niet jarig was maar dat ik binnenkort weer naar Nederland ging barstte ze in tranen uit. Zo lief! Verder heb ik heb weekend vooral besteed om in te pakken en uit te rusten. Alhoewel er op de laatste zaterdag nog was leuks was, ik ging namelijk met een groep nieuwe 'vrienden' een dagje naar North Berwick. Het was een super leuke dag en afsluiting van dit mooie avontuur.

Maandag en dinsdag zijn vervolgens voorbij gevolgen. Voor ik het wist had ik de vliegreis weer overleeft (ik hou niet zo van vliegen) en stond Luuk me op te wachten op het vliegveld. Ik ben weer veilig thuis en in de vertrouwde armen, maar zeker met een super grote glimlach terugkijkend op de fantastische tijd in Schotland!

Voor iedereen die mij gevolgd heeft super bedankt! Ik waardeer jullie support enorm!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl