Maandag 8 mei

8 mei 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Op de vroege maandagochtend kwam ik mijn bed weer uitgerold (grapje), om naar Mannafields te gaan. 's Ochtends ben ik vooral boven geweest bij de kleuters en daar heb ik rekenen gedaan en lekker met ze gespeeld. In de middag heb ik beneden lesgegeven. De oudere leerlingen zijn bezig met een project over de romeinse tijd en over hoe het nu was om toen als christen te leven. Vandaag kwamen we aan bij het gedeelte van amfitheaters en gladiatoren. De leerlingen vonden het reuze interessant! Aan het einde van de middag mochten de leerlingen naar huis. Tot mijn grote verbazing kwamen toen ineens mijn ouders de school binnen gelopen. 'Verrassing!' hoorde ik ineens. Ik schrok want dit had ik niet zien aankomen. Na bijgekomen te zijn heb ik ze de school laten zien en zijn we naar de Arthur's Seat gegaan (de berg van Edinburgh). 's Avonds zijn we eerst met z'n 3'en uiteten geweest en daarna naar Jean en mijn huis voor deze weken. Hier ontmoette Jean mijn ouders en liet ik mijn onderkomen zien. Super leuk! Na deze lange, maar leuke dag ben ik lekker gaan slapen. Aanstaande woensdag hoop ik mijn ouders de stad te gaan laten zien, ik heb dan een dagje vrij gekregen van stage!