Weekend 29 & 30 april

30 april 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Dit weekend heb ik het rustig aan gedaan. Allereerst heb ik zaterdag lekker uitgeslapen. Daarna ging ik naar de Mannafields school voor de open dag. Het was heel leuk en er kwamen veel nieuwe kinderen kijken. Na de open dag ben ik naar de Royal Botenic Gardens gelopen. Dit is een soort van keukenhof alleen dan hier in Edinburgh. Het is een hele mooie rustgevende tuin met veel mooie bomen, planten en bloemen.
's Avonds na het avond eten zijn Jean en ik nog naar een vriendin van Jean gegaan. Een hele aardige, maar blinde mevrouw met veel gevoel voor humor. Ik word overal erg goed ontvangen, de meeste mensen in Edinburgh zijn erg gastvrij!

Op zondag ging ik 's morgens naar de St. Columbus Church in Edinburgh. Dit is een kleine, gezellige kerk. Jean had me al een beetje aangekondigd en het ontvangst was daardoor ook heel hartelijk. Na de kerk werd ik gelijk uitgenodigd om met een paar meiden van mijn leeftijd de gaan lunchen. Erg leuke ervaring! Deze meiden namen me na de lunch aan het einde van de middag weer mee naar de kerk. Ik vind deze kerk erg fijn en hier hoop ik de komende weken ook naar de kerk te gaan.

Fijne week allemaal!

1. Agnes:
    1 mei 2017
    Leuk dat je contact hebt met een stel meiden van je eigen leeftijd!
  2. Wilma looijen:
    2 mei 2017
    Hoi ga daar goed zo te lezen een goeie ervaring voor je fijne week xx
  3. Veldhoen:
    Hoi Jannemarie,
    Bedankt voor je uitnodiging voor je blog. Ik heb het net eens zitten bekijken. Mooi die kindertekeningen. Lijkt Nederland wel. Een goede tijd gewenst!
  4. Connie Blokker:
    2 mei 2017
    Dat klinkt positief Jannemarie.
    Gezellig dat je zo leuk ontvangen wordt, ook door de jongelui.
    Enjoy!