Dinsdag 9 mei

9 mei 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Na een beetje van de schrik bekomen te zijn ging ik dinsdag gewoon naar Mannafield. Ik had namelijk al een aantal lessen gepland staan. 's Ochtend begonnen we met een korte Bijbelstudie en een kringgebed. Op deze school 'leren' de leerlingen dus al bidden als ze heel jong zijn, dit vind ik een positief punt. Voor de rest hebben we rekenen gedaan en hadden de leerlingen techniek. Techniek ging over werken met een robotarm. Na de lunchpauze waren mijn lessen. Ik heb de rest van de middag voor de klas gestaan. Als eerst gaf ik spelling. Het ging over regular & irregular verbs. De les ging heel goed. Ik begon met het bespreken van voorbeeld zinnen met allemaal soorten verbs. Al snel hadden de leerlingen door hoe ze erachter kwamen welk werkwoord het moest zijn. Dat was mijn doel voor deze les! De tweede les gaf ik daarna en dat was een projectles over de romeinse tijd. Het ging over amfitheathers en gladiatoren. Ook moesten de leerlingen als opdracht een verhaal schrijven over hoe het leven als gladiator moest zijn geweest.Om 15:00 uur heb ik de leerlingen uitgezwaaid en ben ik ook al snel weer richting de bus gegaan.

Mijn ouders waren ook al ergens in de stad en die heb ik toen opgezocht. Samen zijn we over de rPrincesstreet gelopen en door de mooie parken. Het weer is de hele week al fantastisch! Zelfs zo mooi dat we allemaal een beetje verbrand waren. Later op de avond ben ik nog even langs geweest ik het B&B waar mijn ouders logeren. Daarna hebben we nog even geklets en ben ik na een tijdje weer met de bus naar huis gegaan. Het was een hele gezellige avond!