Donderdag 11 mei

11 mei 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

De volgende ochtend ging ik weer naar Mannafields. Ik had alweer een leuke gymles voorbereid en die zou ik 's middags mogen uitvoeren.

's Morgens begonnen we met rekenen en hadden de leerlingen veel toetsen. Deze gehele week moeten ze dus hard werken, maar volgende week, op het schoolkamp, mogen ze weer ontspannen. Na de lunchpauze hadden de leerlingen geen concentratie meer over en dat kwam goed uit want dan konden ze extra goed meedoen met gym. Het was super lekker weer, dus we besloten naar een park in de buurt te gaan en daar te gaan sporten. We gingen slagbal spelen. Allereerst maakte we teams voor het slagballen. Na een korte instructie begonnen we het spel en iedereen was heel fanatiek. zo hebben we een dik uur gespeeld en toen was het helaas alweer tijd om terug te gaan naar school.

Na schooltijd ben ik boodschappen gaan doen, want ja dat moet ook gebeuren! Voor de rest heb ik niet heel veel gedaan. Rond een uur of 20:00 Schotse tijd kreeg ik weer een berichtje van mijn ouders dat ze weer veilig thuis gekomen waren. Ik vond het super leuk dat ze me zo verrast hebben!