Weekend 6 & 7 mei

7 mei 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Wat een super gaaf weekend heb ik gehad. Zaterdag begon de dag rustig en heb ik vooral opgeruimd. Daarna ging ik samen met Jean naar het vliegveld om een oude vriendin van haar op te halen. Die vriendin blijft tot dinsdag logeren. We zijn met z"n 3'en 's middags de stad in gegaan en hier heeft Jean ons een hele rondleiding gegeven. Dit was super interessant! Daarna heb ik snel avond gegeten en ben ik naar een kerk gegaan in Edinburgh. In deze kerk hadden ze een 'kili', dat is een traditionele schtose dansavond. Het was echt een super leuke avond en de danspasjes gingen we ook goed af! Ook leerde ik weer veel nieuwe mensen kennen, super leuk! Na de Kili was ik laat thuis en ben ik snel gaan slapen, want zondag zou ook een lange dag worden!

Zondagochtend ben ik naar de kerk gegaan met Jean en haar vriendin. Het was een mooie dienst over filippus en de moorman. Na de dienst mocht ik mee met de dominee Derek en zijn vrouw om bij hen te gaan eten. Ze hadden ongeveer 15 mensen uitgenodigd en er was een uitgebreidde lunch. Aan het einde van de middag ging ik weer met iedereen mee naar de kerk en daarna weer naar huis. Ik ben heel blij met al deze super gastvrije en vriendelijke mensen!