Weekend 13 & 14 mei

14 mei 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Het eerste weekend met regen! Wat er natuurlijk een keer van zou gaan komen. Daarom heb ik zaterdag vooral dingen binnen gedaan. Zo heb ik 's morgens mijn kamer opgeruimd en ben ik in de loop van de middag lekker naar de bioscoop geweest. Daar heb ik 'Beauty and the Beast'  gekeken! Dit vind ik echt een super leuke film. Ook heb ik nog wat boodschappen gedaan. Zaterdagavond heb ik weer geskyped met mijn ouders, zij waren alweer hard aan het werk thuis. We keken nog even terug op de super leuke week die we samen gehad hadden. Daarna ben ik al snel gaan slapen.

Zondag ging ik 's morgens naar de St. Columbus Church. Ik heb het daar nog steeds super naar mijn zin. Na de lunch aan het einde van de middag ging ik naar een soort bejaardentehuis. Daar word elke zondagavond een soort zangavond gehouden voor de ouderen die daar wonen. Ook worden er dan jongeren van St. Columbus uitgenodigd. Ik vind dit echt een goed initiatief van deze kerk om de jongeren in contact te brengen met de ouderen. Na het uurtje zingen gingen we terug naar huis. Hier heb ik nog gezellig koffie en thee gedronken met een aantal jongeren en ouderen die we hadden uitgenodigd. Ook had Jean allemaal lekkere dingen gebakken en/of gekocht zoals; brownies, citroencake, chocolaatjes, aardbeiden, saucijzenbroodjes, scones en nog veel meer. Het was een hele gezellige en fijne avond.

Veel succes allemaal deze (werk)week!